Планування

  

ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ

ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ПРІОРИТЕТОМ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ЗАВДАНЬ

ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Тема тижня

 

Тема, мета заняття

 

 

Дидактичні ігри

 

ВЕРЕСЕНЬ

Моє рідне місто

Поїздка в автобусі

-         закріплювати знання про геометричні фігури ( коло, квадрат, трикутник, прямокутник, овал), уміння рахувати в межах 5;

-         формувати уявлення про кількісний склад чисел з одиниць у межах 3;

-         навчати складати групи з певної кількості предметів, що належать до одного виду, але відрізняються якісними ознаками (величиною, кольором);

-         закріплювати вміння співвідносити число із цифрою;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння працювати, доводити власну думку;

-         виховувати інтерес до дій із числами, самостійність, активність

 

 

 

-         Постав машину в гараж ( геометричні фігури, орієнтування в просторі);

-         Рахуй далі ( кількість та лічба)

-         Номер будинку (кількість, лічба, цифри)

-         Скільки чого побачили? ( кількість, лічба)

-         Полагодь фарби 9геометричні фігури)

Мі дитячий садок

У дитячому садочку діти – наче у віночку

-         навчати складати групи з певної кількості предметів, що належать до одного виду, але відрізняються якісними ознаками;

-         порівнювати групи предметів, утворювати рівність із нерівності  й навпаки;

-         вправляти у визначенні кількісного складу у межах 4;

-         закріплювати знання про частини доби;

-         розвивати здатність логічно мислити, обґрунтувати власні дії, доводити точку зору;

-         виховувати пізнавальний інтерес, бажання виконувати дії з множини

-         У кого стільки ж? ( лічба та кількість)

-         Добери за формою ( геометричні фігури)

-         Передай м’яч далі ( лічба)

-         Знади собі пару ( кількість, лічба, цифри)

-         Чарівний мішечок ( геометричні фігури)

 

Великі та маленькі

Лісові гості

-         закріплювати вміння порівнювати висоту предметів за допомогою умовної мірки, рахувати в межах 5;

-         формувати поняття про склад числа 5 із двох менших;

-         вправляти в утворенні рівності з нерівності множин;

-         навчати розуміти нескладні задачі логічного змісту;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння порівнювати, узагальнювати, класифікувати;

-         виховувати пізнавальний інтерес, бажання грати в дидактичні ігри.

-         Зберемо овочі, фрукти ( величина, кількість та лічба)

-         Де чия мама? ( кількість та лічба, величина)

-         Скажи навпаки (величина)

-         Назви одним словом ( узагальнення)

Ігри та іграшки

У магазині іграшок

-         навчати порівнювати іграшки між собою, знаходити спільне та відмінне, встановлювати закономірність у розташуванні елементів ряду;

-         вправляти у порядковій лічбі в межах 5;

-         закріплювати вміння орієнтуватися в просторі ( справа, зліва, позаду, попереду, вгорі, внизу);

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння аналізувати, систематизувати;

-         виховувати пізнавальний інтерес, наполегливість

 

-         У кого стільки ж? ( кількість та лічба)

-         Збудуємо піраміду ( серіація за величиною, порядкова лічба)

-         Магазин іграшок ( кількість та лічба)

-         Що змінилось? ( величина, кількість та лічба, розвиток уваги, пам’яті).

 

ЖОВТЕНЬ

Ходить осінь полем, гаєм…

Їжачок-хитрячок

-         конкретизувати й узагальнювати уявлення про овочі, фрукти та ягоди;

-         ознайомлювати з числом та цифрою 6, зі складом числа 6;

-         вправляти в розрізненні та називанні геометричних фігур;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння порівнювати, спів ставляти;

-         виховувати інтерес до лічби,самостійність у розв’язанні завдань

-         У кого стільки ж? ( кількість та лічба)

-         Наповни кошики (кількість та лічба)

-         Зберемо овочі,  фрукти (величина, кількість та лічба)

-         Назви одним словом ( узагальнення)

-         Чарівна яблуня *( додавання)

-         Зберемо овочі *( кількість, лічба)

У кожного свій дім

Де ти, білочко, живеш?

-         закріплювати знання про житло диких тварин ( дупло, нора, барліг)

-          вправляти у лічбі в межах 6;

-         продовжувати формувати уявлення про відношення між суміжними числами, розуміти поняття «більше», «менше»;

-         навчати встановлювати закономірність під час побудови ряду елементів;

-         закріплювати вміння утворювати групи предметів, об’єднаних спільною ознакою;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння порівнювати, систематизувати, класифікувати, відповідати на запитання вихователя повним реченням;

-          виховувати інтерес до занять з математики.

-         Розсели тварин (орієнтування в просторі)

-         Хто зави (класифікація, порядкова лічба)

-         Де мої сусіди? ( суміжні числа)

-         Добери дверцята ( величина, додавання, віднімання)

-         Швидко відповідай ( лічба, орієнтування на площині, класифікація, узагальнення)

-         Білчині запаси* ( кількість, лічба, орієнтування на площині, розвиток пам’яті)

Хто як до зими готується

Як Баба Яга готувалась до зими

-         продовжувати формувати уявлення про підготовку людей до зими ( заготівля овочів, утеплення житла, купівля теплого одягу та взуття)

-         закріплювати вміння рахувати в межах 6, складати число 6 з двох менших, співвідносити число з цифрою, розуміти знаки «+», «-», «=»;

-         навчати вимірювати об’єм сипких речовин за допомогою умовної мірки;

-         закріплювати вміння порівнювати суміжні числа;

-         розвивати увагу, пам’ять, здатність сприймати нескладні задачі, умінні порівнювати, узагальнювати;

-         виховувати пізнавальний інтерес, самостійність у розв’язанні завдань вихователя.

-          

-         У кого стільки ж? ( кількість та лічба)

-         Консервуємо овочі (кількість та лічба)

-         Виклади килимок (геометричні фігури, орієнтування на площині)

-         Швидко відповідай (лічба, орієнтування на площині, класифікація, узагальнення)

-         Склади квартет ( класифікація, узагальнення)

Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати

Овочі та фрукти – корисні продукти

-         продовжувати формувати  уявлення про здоров’я, значення «здорового» харчування, користь вживання овочів та фруктів;

-         вправляти в лічбі в межах 6, у розкладанні числа 6 на два менших;

-         закріплювати вміння орієнтуватися у просторі, визначати форму предметів;

-         навчати встановлювати закономірність, побудови ряду елементів, вилучати завий, знаходити той, якого бракує;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння аналізувати, систематизувати,класифікувати, узагальнювати;

-         виховувати пізнавальний інтерес, бажання вживати овочі та фрукти

 

 

-         Корисне та шкідливе 9 розвиток мислення)

-         Що для чого потрібно? ( розвиток мислення)

-         Зберемо яблуко, моркву ( величина, кількість та лічба)

 

 

 

ЛИСТОПАД

Україна – моя Батьківщина

У гостях у бабусі в оселі

-         розширювати уявлення про побут, предмети вжитку та їх призначення ( піч, лава, стіл, скриня); про страви національної кухні;

-         закріплювати вміння розрізняти насіння зернових культур;

-         навчати порівнювати  колишні та сучасні предмети побуту;

-         вправляти в орієнтуванні у просторі ( під, над, за, на, ліворуч, праворуч);

-         закріпити навички кількісної та порядкової лічби в межах 6;

-         навчати розв’язувати задачі на знаходження суми та залишку чисел в межах 6;

-         розвивати увагу, пам’ять, уміння класифікувати, узагальнювати, міркувати;

-         виховувати інтерес до минулого свого народу

-         Приготуй салат ( кількість, лічба)

-         Відгадай, що в якому мішечку ( розвиток логічного мислення)

-         Кого не стало і хто де був?* ( орієнтування на площині, розвиток пам’яті)

-         Скільки яєць знесла курка?* ( кількість, лічба)

-         Що зробив не гончар?* ( розвиток логічного мислення)

-         Незвичайні приклади, або Що приготувала бабуся? ( розвиток логічного мислення, пам’яті)

Україна – моя Батьківщина

На ярмарку

-         розширювати уявлення про традицію ярмаркування;

-         закріплювати розуміння узагальнювальних понять – одяг, посуд, взуття, овочі, фрукти;

-         навчати складати групи предметів одного виду, які відрізняються якісними ознаками ( кольором, формою, величиною);

-         ознайомлювати з об’ємними геометричними фігурами, навчати порівнювати їх із площинними геометричними фігурами;

-         вправляти у лічбі в межах 6, у розкладанні числа 6 на два менших;

-         закріплювати вміння утворювати рівність з нерівності двох множин і навпаки;

-          розвивати увагу, пам’ять, уміння класифікувати й узагальнювати4

-         Виховувати пізнавальний інтерес

-          

-         Добери за формою ( геометричні фігури)

-         Магазин * ( кількість та лічба; орієнтування  на площині)

-         У кого стільки ж? ( кількість та лічба0

-         Що зайве? ( класифікація, порядкова лічба)

-         Назви одним словом (узагальнення)

Речі навколо нас

Супермаркет

-         розширювати уявлення про предмети побуту; місце, де їх можна придбати тощо;

-         ознайомлювати з числом та цифрою 7, зі складом числа 7 із двох менших;

-          вправляти у кількісній та порядковій лічбі в межах 7;

-         закріплювати знання про час ( вчора, сьогодні, завтра), уміння користуватися геометричними фігурами як еталонами під час визначення форми предметів;

-         вправляти у складанні речень з числівниками за картинами;

-         розвивати увагу, уяву, творчі здібності, уміння порівнювати, аналізувати, класифікувати;

-         виховувати наполегливість, пізнавальний інтерес, бажання доводити власну думку.

-         У кого стільки ж ( кількість та лічба)

-         Виправ помилку ( кількість та лічба)

-         Добери за формою ( геометричні фігури)

-         Магазин (кількість та лічба, орієнтування в просторі)

-         Що зайве? ( класифікація, порядкова лічба)

-         Склади квартет ( ласифікація)

-         Назви одним словом ( узагальнення)

Де вода, там життя

Лист від Русалоньки

-         розширювати уявлення про море та його мешканців;

-         удосконалювати навички кількісної та порядкової лічби у прямому та зворотному порядку;

-         вправляти у розв’язанні математичних прикладів у межах 7;

-         закріплювати знання про суміжні числа, геометричні фігури, уміння орієнтуватися в просторі;

-         розвивати уміння співвідносити, порівнювати, абстрагуватися;

-         виховувати пізнавальний інтерес, наполегливість та самостійність у розв’язанні ігрових завдань

-         Рибки в акваріумі ( кількість та лічба, орієнтуванні  в просторі)

-         Спіймай рибку ( додавання, віднімання)

-         Під і над ( орієнтування в просторі)

-         Морські мешканці* ( кількість, лічба)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар